همه چیز درباره خودروی کوییک آر پلاس + قیمت و مشخصات

همه چیز درباره خودروی کوییک آر پلاس + قیمت و مشخصات

همه چیز درباره خودروی کوییک آر پلاس + قیمت و مشخصات

 هفته قبل پارس خودرو در مراسمی از محصول جدید خود یعنی کوییک آر پلاس رونمایی کرد. کوییک جزو محصولاتی است که نسبتا طرفداران زیادی دارد و سایپا با عرضه مدل دو رنگ آن با پسوند آر سعی کرد تا بتواند مخاطبان بیشتری را به سمت این خودرو جذب کند. حال سایپا پا را فراتر گذاشته و نسخه آر پلاس این خودرو را تولید کرده است که در حقیقت امکانات بیشتری دارد. این نکته را نیز باید گفت که سایپا خط تولید این خودرو را برای مدت ۱۰ سال به پارس خودرو منتقل کرده است. اما آیا وقتی امکانات خودرو افزایش می‌یابد باید آن را به صورت یک نسخه جداگانه عرضه کرد؟ طبق اطلاعاتی که مسئولان پارس خودرو دادند با توجه به این که امکانات این خودرو نسبت به کوییک آر تغییرات زیادی داشته آن را به صورت یک نسخه جدید به بازار عرضه می‌کنند.
 تفاوت امکانات اگر بخواهیم به مهم‌ترین تفاوت این خودرو در بخش خارجی نسبت به کوییک آر اشاره کنیم شیشه‌های دودی است. برای این که خریداران شیشه را با برچسب دودی نکنند پارس خودرو شیشه‌ها را به صورت استاندارد و کارخانه‌ای دودی کرده است. در رکاب درها نیز برچسب کوییک آر پلاس خورده همچنان در کناره درهای جلو نیز برچسب‌هایی وجود دارد که نشان دهنده تیپ این خودرو است. در بخش داخل خودرو نیز یکی از موارد مهم تغییر ظاهر غربیلک فرمان است. این غربیلک به صورت چرمی و دی شکل است. همچنین کنترل‌های سیستم صوتی نیز روی آن تعبیه شده است. اگر رنگ سقف خودرو قرمز باشد در بخش هایی از کابین این رنگ قرمز به کار می‌رود. به عنوان مثال دوخت صندلی‌ها و فرمان، تریم درها و بخش کنسول میانی به همین رنگ خواهد بود. لازم به ذکر است که در این خودرو از سیستم مالتی مدیا با صفحه لمسی استفاده شده و صندلی‌ها نیز مجهز به روکش چرمی است.
 تغییر دیگر نیز مربوط به کفپوش‌هاست که از جنس مقاوم و بهتری است. مشخصات فنی در بخش فنی مشخصات این خودرو نسبت به کوییک آر تغییری نکرده است. کوییک آر پلاس از پیشرانه ۱.۵ لیتری با حداکثر توان ۸۷ اسب بخار بهره می‌برد. گیربکس آن از نوع ۵ سرعت دستی است و حداکثر سرعت آن روی ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت قرار دارد. مصرف سوخت ترکیبی این خودرو نیز ۷.۱۴ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر اعلام شده است. لیست مشخصات و امکانات رفاهی این خودرو به صورت کامل در ادامه آورده شده است.
 خبر خوش برای خریداران کوییک آر یک سری از افراد خودروی کوییک آر ثبت نام کرده‌اند اما شاید ترجیح دهند این خودرو را داشته باشند. در این مراسم مجید باقری، قائم مقام مدیرعامل سایپا اعلام کرد آن دسته از افرادی که کوییک آر ثبت نام کرده‌اند می‌توانند آن را به کوییک آر تبدیل کنند. البته جزئیات بیشتری در این خصوص اعلام نشد.
  • منبع :گسترش نیوز
  • تاریخ درج :16 تیر ماه 1399
  • دسته بندی :اقتصادی

نظرات کاربران

  • نظری درج نشده است.