تشدید رکود در بازار آهن/ کاهش ۱۲۰۰ تومانی قیمت ها

تشدید رکود در بازار آهن/ کاهش ۱۲۰۰ تومانی قیمت ها

تشدید رکود در بازار آهن/ کاهش ۱۲۰۰ تومانی قیمت ها

رئیس اتحادیه صنف آهن و فولاد با انتقاد از اینکه آقایان به صورت روشن نمی‌گویند چه برنامه ای برای بخش فولاد کشور دارند، گفت: در حال حاضر هر کیلو میلگرد ۴۲۰۰ تومان قیمت گذاری شده در حالی که یک ماه پیش هر کیلو میلگرد بیش از ۵ هزار تومان بود.
 حمید رضا رستگار در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به اینکه روند نزولی قیمت انواع محصولات فولادی باعث شده تا رکود شدیدی در بازار ایجاد شود، اظهارداشت: این روزها هیچ برنامه برای بخش فولاد کشور در مراحل تولید، توزیع و حتی ساخت ساز وجود ندارد و همین امر وضعیت این بخش را بلاتکلیف تر کرده است.
 وی با بیان اینکه تولید کنندگان امروز موانع بسیاری برای صادرات فولاد دارند، گفت: همین امر عاملی شده تا در سطح بازار داخلی به دلیل نبود رونق در ساخت و ساز قیمت ها هر روز روند نزولی داشته باشد که این موضوع اصلاً به نفع بخش فولاد کشور نیست.
 رئیس اتحادیه صنف آهن و فولاد با انتقاد از اینکه آقایان به صورت روشن نمی‌گویند چه برنامه ای برای بخش فولاد کشور دارند، افزود: چرا در بخش های تصمیم گیری هیچ اعلام نظری از توزیع کنندگان نمی‌شود چرا باید قیمت ها 1200 تومان کاهش پیدا کند با این وضعیت تولیدکننده و توزیع کننده باید چه کار کند؟
 رستگار اضافه کرد: در حال حاضر هر کیلو میلگرد 4200 تومان قیمت گذاری شده در حالی که یک ماه پیش هر کیلو میلگرد بیش از 5 هزار تومان بود.
  • منبع :تسنیم
  • تاریخ درج :18 تیر ماه 1398
  • دسته بندی :اقتصادی

نظرات کاربران

  • نظری درج نشده است.