ساعت Ritot اولین ساعت مچی برنامه ریزی شده

ساعت Ritot اولین ساعت مچی برنامه ریزی شده

ساعت Ritot اولین ساعت مچی برنامه ریزی شده

 ساعت Ritot اولین ساعتی است که با الهام از فناوری‌های آینده طراحی شده است و عملکرد آن متفاوت با ساعت‌های مرسوم است.
 مدت زمان طولانی است که انسان‌ها برای محاسبه زمان از خورشید استفاده می‌کنند. اولین ساعت توسط انسان‌ها هزاران سال پیش ساخته شده است. از سال‌ها پیش تا کنون تکامل ساعت ادامه داشته است وساعت‌های مچی را به ارمغان آورده است. هر ساله شاهد ظهور ده‌ها مدل جدید از ساعت مچی هستیم، اما اصل عملکرد تغییر نکرده است. به دلیل پیشرفت تکنولوژی طراحی ساعت نیز باید از لحاظ فنی, نوآورانه و به روز باشد.
 ساعت Ritot یک ساعت بسیار جالب و کاربردی می‌باشد که پیشرفت قابل توجهی نسبت به تولیدات ساعت قبل از خود دارد. این ساعت زیبا ساخت شرکت Ritot است. ساعت مذکور در دو مدل اسپورت و مجلسی موجود می‌باشد که هر مدل دارای ویژگی‌های منحصر به فرد است. ساعت Ritot برای پوست و سلامتی شما کاملا بی‌خطر است. نکته جالب توجه برای این ساعت این است که تنها با یک کلیک می‌توانید طرح و رنگ آن‌را به بیش از 20 رنگ متفاوت که در طراحی آن به کار رفته است، تغییر دهید.
 ساعت Ritot تحول عظیمی را در راستای تنوع ظاهر نیز به وجود آورده است. در واقع این ساعت نسل جدیدی از ساعت مچی می‌باشد که امکان شماره‌گیری بر روی مچ دست را برای کاربران به ارمغان آورده است. این ساعت به شما کمک می‌کند تا تنها با تکان دادن مچ دست خود از مواردی همچون اطلاعیه‌ها، پیام‌ها و هشدارها باخبر شوید. شما می‌توانید اطلاعیه‌ها درباره موارد مختلف که توسط برنامه Ritot برای گوشی شما تنظیم شده است را فعال نمایید. تمام اطلاعیه‌ها را به سادگی می‌توانید روشن و یا خاموش کنید.
 طراحی این ساعت به گونه‌ای منحصر به فرد است و هر فردی با هر سبکی می‌تواند از آن استفاده کند. بند ساعت مچی Ritot از چرم اصل است و در ساخت آن از آلومینیوم نیز استفاده شده است. در کل مواد با کیفیت بالا در تولید آن بكار رفته است. در حال حاضر این ساعت مچی زیبا در رنگ‌های سفید، سیاه، کاملا سیاه، قهوه‌ای - طلایی و مشکی - طلایی موجود می‌باشد.

نظرات کاربران

  • نظری درج نشده است.