Error های پرینت, دلایل و نحوه حل کردن آن ها

Error های پرینت, دلایل و نحوه حل کردن آن ها

Error های پرینت, دلایل و نحوه حل کردن آن ها


قبل از هرچیز این چهار مورد را چک کنید تا دلیل مشکل شما مشخص بشود:

 1-کاغذ در محل کاغذ دستگاه به تعداد پرینت درخواستی شما موجود باشد.
 2-کابل USB به دستگاهی از آن می خواهید بگیرید متصل باشد.( اگر به صورت بی سیم می خواهید پرینت انجام دهید در چنین مواقعی که با مشکل مواجه می شوید با متصل کردن کابل امکان دارد مشکل شما برطرف بشود.)
 3-در برنامه ای که می خواهید به وسیله آن پرینت بگیرید دقت داشته باشید که نام دستگاه صحیح را انتخاب کرده باشید.
 4-از دستگاه خود تست پرینت بگیرید تا از تمام نشدن جوهر کارتریج خود اطمینان پیدا کنید.
 در صورتی که هیچ کدام از موارد گفته شده به شما کمکی نکرد به بخش راهنمایی Printing trouble shooter مایکروسافت رفته تا به آسانی مشکلات پرینتر شما شناسایی شود. با کلیک بر روی دکمه Fix و دانلود و اجرای برنامه می توانید این راهنما را به کار بگیرید.
 همچنن می توانید به بخش Control panel بروید, Device and printers را انتخاب کرده و با کلیک راست بر روی آیکون پرینتر خود گزینه Trouble shoot را انتخاب کنید.
 اگر مایکروسافت هم در رفع عیب پرینتر شما کمکی نتوانست کند, شرکت HP بخشی به نام Print and Scan Doctor دارد که به خوبی می تواند به شما کمک کند.
 شرکت Canon نیز تعداد زیادی ویدئو دارد که در سایت Canon می توانید پرینتر مورد نظر خود را انتخاب کرده و ویدئوهای راهنمایی رفع عیب های آن را تماشا کنید.
 و در آخر اگر از آریا اچ پی پرینتر خود را خریداری کرده اید و برای نصب درایور و یا مشکلاتی مانند این Error های گفته شده دارید با 41152 تماس بگیرید تا از کارشناسان آریا اچ پی به صورت رایگان مشاوره بگیرید و یا در صورت نیاز  کارشناسان به صورت حضوری مشکل شما را حل کنند.

نظرات کاربران

  • نظری درج نشده است.